top of page

Car photography

  • Tom
  • 27 mei
  • 1 minuten om te lezen

Een oldtimer voor het trouwkoppel, ik vind dat altijd leuk. Nu was er afgelopen weekend een oldtimer treffen in het Arsenaal in Gentbrugge. Dat is een voormalige NMBS-site die (tijdelijk) ter beschikking wordt gesteld voor allerhande events, alvorens ze er huizen etc. op gaan zetten. Ik was er nog niet geweest, dus het oldtimer event van de "Gentsche Retro Wielen" leek me een ideaal moment.



Meer foto's vind je zoals steeds op Instagram etc.

Opmerkingen


bottom of page